CZ SK
Čítajte rýchlo a ľahko vaše e-knihy z www.rajknih.sk.
Prosím updatnite si svoj Internet Explorer 6 alebo použite iný webový prehliadač.
košík
0 položiek
 

Najpredávanejšie

  • e-knihy
  • e-časopisy
  • audioknihy
  1. Žiadnu lásku, len sex
  2. After 2: Sľub
  3. Barva půlnoci
  4. Dublin Street - Iskrenie
  5. Outsider
  6. Projekt ideálna manželka
  7. Ani nepípni
  8. Joona Linna 7 - Lazár
  9. Šarlatáni
  10. Holger Munch a Mia Kruger 3 - Chlapec vo svetle reflektorov
  1. Plus 7 dní
    týždenník
  2. Brejk
    mesačník
  3. Zdravie
    mesačník
  4. EMMA
    mesačník
  5. SuperApple Magazín
    dvojmesačník
  6. Poľovníctvo a rybárstvo
    mesačník
  7. National Geographic
    mesačník
  8. Motomagazín
    mesačník
  9. Šarm
    týždenník
  10. II. světová
    10x ročně
  1. Lidský faktor
  2. Tulák po hvězdách
  3. Čierna hra: Vláda mafie
  4. Žena v bílém
  5. Rudí baviči aneb soudruzi ve vlastní šťávě (Box 4 CD)
  6. Tajný deník čínské královny
  7. Šest případů Sherlocka Holmese
  8. Paní z šedivého domu
  9. Snehuliak
  10. Bad Boy (Zlý kluk)
Platobný systém wpay
viac
 

Cez mobil

Orange T-mobile

Kartou

Maestro Master Card Visa Discover diners club

Online bankové prevody

csob tatrabanka poštová banka unicredit Bank slovenska_sporitelna vub

Bankovým prevodom

Transfer

Peňaženkou

ww
 

Beletria > svetová súčasná beletria

Pravda v reklame

e-kniha Pravda v reklame

Bežná cena: 11,95 €
e-kniha za: 8,40 €
ušetríte 30%
Vydavateľstvo: Slovart
Počet strán: 312 strán
Jazyk: slovenský
Formát: Je možné meniť formátovanie a veľkosť textu info
 
 
Dostupná pre:
Wooky
Kindle
PocketBook
 
 
Ušetrite s Wooky peňaženkou až 20% z ceny papierovej knihy! Viac informácií
 
 

Viac o e-knihe e-kniha Pravda v reklame

John Kenney pracoval sedemnásť rokov ako copywriter v New Yorku. Od roku 1999 písal pre časopis The New Yorker. Román Pravda v reklame je jeho literárny debut. Fin Doland je osamelý a v živote to nikam nedotiahol. Nanešťastie si to vôbec neuvedomuje. Má takmer štyridsať a pracuje v reklamnej agentúre na Madison Avenue. No kým jeho kolegovia pripravujú štýlové kampane pre Apple alebo Nike, Fin má navrhnúť reklamu na plienky – v rekordne krátkom čase, niekoľko dní pred Vianocami. No keď sa dozvie, že jeho otec je ťažko chorý, rozhodne sa, že je načase všetko zmeniť: nájde lásku a zamyslí sa nad skutočným významom plienok vo svojom živote. Koho môže kniha zaujať: Čitateľov, ktorí sa radi zasmejú a zaujíma ich ako to funguje vo veľkých svetových reklamkách. Ako by ste pripravili kampaň na plienky vy?
 

Váš názor na túto e-knihu


avatar

 
 
 
Help, FAQ
Help, FAQ
Hotline